Menyediakan Perkhidmatan Solekan dan andaman di seluruh Malaysia . Juga menawarkan kelas makeup / kelas solekan bagi yang berminat :)

SUE 010-2722076 , email add : sue.elle@ymail.com,
http://www.facebook.com/pages/Sue-Elle-Make-Up-Artistic

Make Up Service : Klang Valley,Selangor,Putrajaya, Johor Bahru,Lumut, Penang & Kedah

Monday, May 3, 2010

Bengkel Solekan Peribadi & Pengantin

Salam ..

Bengkel solekan peribadi & pengantin bersama Marliy & Eiy telah berlangsung pada 18/4/2010 dari jam 10pagi hingga 4ptg ( tapi den sampai lambat .. sorry la cikgu marliy hikhik n thanks to husband Marliy coz tolong pick up @ Putra terminal ) dan bengkel ini telah diadakan di Taman Sri Gombak iaitu di rumah beliau sendiri .

Bengkel dihadiri (dihadiri??? ) oleh 5 orang peserta iaitu saya sendiri cik puan penulis blog ini , irmaya, jue, muslimah n leen mazleen dan jugak seorang model yg comel molek hahahaha lupa nama sorry yer dik. Di permulaan kelas masing2 agak malu2 kucing kerana tidak mengenali antara satu sama lain bertukar menjadi kelas malu2 rimau sehingga hari hari mau dek kerana tutor yang agak mesra alam iaitu puan marliy lah ..

Kami telah di ajar teknik2 solekkan peribadi seperti pemakaian foundation, blusher,eyeshadow dan jugak penggunaan eyelinern maskara . Pelbagai tips2 berguna telah dikongsi bersama .. Selain dari solekan , para peserta jugak di ajar cara2 membuat sanggul oleh cik Eiy the Cat (meowww... )))

Di akhir kelas kami telah di beri peluang untuk menyolek & saya sendiri tidak melepaskan peluang ituuuu untuk menyolek cik Muslimah kita...

Selepas menghadiri bengkel ini tahap ke konfidenan perghhhh telah meningkat & ke addict an untuk menyolek sangat lah meluap2... meh sini siapa2 yg rasa nak di solek ... ihiks!~

Millionssssssssss thanks to Marliy Kama & Eiy xoxoxoxoxoxo...

Ini adalah sebahagian dari gambar2 yang di snap sepanjang kelas dijalankan ... selamat menjamu mata!!!


Comel kan model ini ... sedap mata memandang... tapi sorryyyy not available k;)


















Cantikkan dia after di solek... Anak sapa la nih..












































No comments:

Post a Comment